Rwanda News Agency Grands Lacs Hebdo

The Rwanda News Agency website is a newswire based in Kigali. It is neither state-owned nor state-run.

It is a subscription service and you are not logged in, so some content is hidden. Login to access full stories, or register for a free trial.

Tabloid says “sorry” to President Kagame over defamation

E-mail

Kigali: The editor of a local tabloid ISHEMA has printed a special issue dedicated to apologising to President Kagame – amid a barrage of criticism after he published a story in which he describes the President as a “sociopath”.

 

Breaking News

Le Président du Sénat jette l’éponge 

Kigali: Jean Damascène Ntawukuliryayo a démissionné ce mercredi 17 Septembre de son poste de Président du Sénat au cours d’une session extraordinaire de la chambre haute du parlement rwandais.

2010 Elections

Image1 Image2 Image3 Image4 Image5 Image6 Image7

Rwanda: Doing Business

Banner

GVTC

Banner